Whitepaper - Een Customer Journey ontwikkelen in 8 stappen

Wat is een customer journey nu eigenlijk en hoe kun je die inzetten? Als het je lukt om de customer journey van jouw klant goed in kaart te brengen, kan het je helpen om betere keuzes te maken welke contactmomenten in de klantreis belangrijk zijn en hoe je die kunt verbeteren. Zodat jouw marketing efficiënter en resultaatgerichter wordt. In dit whitepaper doen we dat aan de hand van 8 stappen.

 

Een Customer Journey ontwikkelen in 8 stappen aanvragen

Wij attenderen u erop dat wanneer u een document downloadt of op een andere wijze informatie aanvraagt, u door de auteur kunt worden benaderd. Voor overige voorwaarden kunt u onze privacy statement en voorwaarden raadplegen.

Dit is een bijdrage van

IDMK

Partner

IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicat

Lees meer over IDMK
Blijf op de hoogte
Whitepapers van deze partner