Adfo Cannes

Eerste shortlist Cannes bekend: MediaMonks twee keer genomineerd

Maarten Hafkamp, redactie | 7 juni 2017, 7:43

Er staan 35 campagnes op de Innovation Lions-shortlist.

Productiebureau MediaMonks heeft twee nominaties ontvangen: één voor ‘Enter Sandbox’, een project voor Audi in samenwerking met POL, in de categorie Technological Craft and Development, de tweede voor ‘Theater For All Ears’, voor Samsung en Leo Burnett in de categorie Early Stage Technology. 'Enter ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cannes Lions 2017

Meer in channel Adfo Cannes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs