Creatie & Campagnes

Christine le Duc heeft nieuwe focus: ‘liefde is het toverwoord’

Claartje Vogel, redactie | 6 februari 2017, 13:29

Erotiekconcern zoekt de meest verleidelijke man van Nederland

De Nederlandse erotiekketen Christine le Duc (sinds 2003 onderdeel van de Duitse Beate Uhse Group) lanceert een nieuwe tv-reclame, werkt samen met influencers en zoekt de meest verleidelijke man. Herpositionering Deze uitgebreide campagne moet bijdragen aan de herpositionering van het merk. Die nieu...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Christine le Duc Herpositionering Rebranding

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs