Merk & Strategie

‘We zien de Effies als een kennisinstituut’

Maarten Hafkamp, redactie | 12 juni 2017, 13:17

Met een openingsborrel in het Concertgebouw werd het Effie-seizoen 2017 onlangs officieel ingeluid. Effie-stuurgroepleden Mary Hoogerbrugge (voorzitter Effie) en Dick van der Lecq(voorzitter 24Festival) gaven alvast een vooruitblik. Ook dit jaar zijn er weer vernieuwingen, zoals de LEFfie en casescouting. 

De evaluatie van het Effie-jaar is altijd een essentieel onderdeel waarbij, in de woorden van Dick van der Lecq ‘kool noch geit worden gespaard’. ‘Het aantal inzendingen was ouderwets hoog. En de cases waren inhoudelijk sterk, digitaler en innovatiever, concludeerden we.’  ‘Dit jaar is de uitdaging ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Effie 2017 Dick van der Lecq Mary Hoogerbrugge