Merk & Strategie

Waarom Tele2 en Zeeman sterk geloven in co-creatie

Nils Adriaans, redactie | 31 mei 2017, 10:00

Tele2 en Zeeman, beide genomineerd voor de titel Adverteerder van het Jaar, over de relatie met bureaus, de essentie van marketing en de ABC Accenten.

Tekst: Nils Adriaans Cilesta van Doorn, managing director Marketing, Brand & Communications Tele2   Wat moet je als merk doen om ­boven het maaiveld uit te steken? Zorgen voor een unieke eigen visie en propositie. Volstrekt authentiek zijn en altijd doen wat je belooft. Kortom, onderscheidend e...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items SAN 2016